Ekipa Friza powraca z nowym projektem!. Po słynnych lodach, wraz ze zbliżającym się rokiem szkolnym, twórcy postanowili rozkręcić kolejny biznes. Już we wrześniu Wasze pociechy będą mogły zaopatrzyć się w artykuły szkolne z logotypem znanej Ekipy.
Ekipa Friza to grupa YouTuberów z Krakowa, którzy na platformie YouTube biją rekordy popularności. Lider i założyciel Ekipy, Karol Wiśniewski, zgromadził już na swoim kanale ponad 4 miliony widzów. Twórcy ogólnopolski rozgłos zyskali jednak dzięki współpracy z firmą Koral. Słynne lody Ekipy były prawdziwym złotym Graalem przez ostatnie miesiące.
Ekipa Friza jednak nie zwalnia tempa i już nawiązali kolejną współpracę, tym razem z firmą Herlitz. Już niedługo, na sklepowe półki trafią artykuły szkolne wyprodukowane przez youtuberów.
– Bardzo cieszymy się, że zaczynamy współpracę z Ekipą, tak popularną wśród naszej grupy docelowej. Produkty przygotowane w ramach wspólnej kolekcji Herlitz/Ekipa doskonale uzupełniają nasze portfolio. Jesteśmy przekonani, że przygotowane propozycje spodobają się naszym klientom i będą doskonałym wyborem na sezon ”Back to School 2021” i kolejne miesiące” – mówił Jacek Pobłocki, szef marketingu firmy Herlitz.
Efektem współpracy mają być zeszyty A5 i A4 oraz dodatkowo teczki rysunkowe A4, które Ekipa zaprojektowała w dwóch liniach. Ponadto każda z linii będzie zawierać sześć projektów graficznych.
Artykuły mają trafić do sklepów w sierpniu. Firma Herlitz zapewniła, do sprzedaży trafi aż 7 mln sztuk produktów z logotypami Ekipy.